hupsz, már csak 8 nap karácsonyig #adventmásképp #jupijé

az a jó a kihívásokban és fogadalmakban, hogy az elején mindig elhiszem, hogy majd szépen tartom magam hozzájuk.

régebben az volt, hogy majd ebben az évben többet tanulok törit, aztán hogy majd ebben a félévben tényleg elolvasok mindent és felkészülök az összes szemináriumra, és hogy majd ebben a vizsgaidőszakban tényleg elkezdek időben tanulni a vizsgáimra.

és aztán mindig volt valami fontosabb, valami olyan, amit nem elhatároztam, csak épp szerettem csinálni. most az, hogy elmentem a könyvtárba és méláztam az életen, a világmindenségen meg mindenen. és kóboroltam a.val a hóesésben a majdnem teljesen kihalt városban. például.

a kihíváslistám állása:

- blogírás: hát... gyakrabban írok, mint előtte. ennyi :D
- sport: mindennap mozogtam valamit. fuckyeah. tegnap például korcsolyáztam, imádom! és majdnem annyira menő voltam, mint két órával később a hokimeccsen a halifax mooseheads csapata. akik persze nyertek, annyira faszán drukkoltunk nekik!
- kreatívkodás: a.nak szuper ajándékot találtam ki, csináltam rá saját készítésű masnit. és levágtam a saját hajam, nagyon-.nagyon rövidre és csitrisre. imádom. és mint kiderült, annyira már nem is göndör. meg annyira nem is sok, mint hosszan tűnt. hupsz.
- kedvesség: nos. úgy fest, nem vagyok annyira kedves, mint ahogy az élt bennem... de azért vigyáztam egy srác táskájára, rámosolyogtam legalább napi egy emberre, tartottam az ajtót, szóval nem voltam paraszt. asszem.
- angolszó: az eddigiek, amikre tényleg emlékszem még: RV / poutine / treason / buzzer / ammunition / jot down / visceral / flawed / despise. nagy részük brene brown szuperséges könyvéből vannak (i tought it was just me, but it isn't).
- vers: kétnaponta kettőt-hármat felolvastam a.nak, leginkább innen, az egyszerűség kedvéért. 
ételkészítés: magamhoz képest menő voltam, a tasty nevű alkalmazásra rákattantam, és csomó mindent csináltam, ebédet, reggelit, uzsit, imádok főzni meg nyomulni a konyhában. #nőiprincípiumrulez
- 10 perc meditálás
: ez is jó ötletnek tűnt. és egyszer tényleg meditáltunk is. jó volt. majd lehet, hogy megint fogunk.

de most menni kell korizni megint, aztán az itteni csodákpalotájába, és végül homárvacsora. kinek kellenek kihívások, ha itt az élet maga? <3