f. kérdései

1. gyerekkorodban mi szerettél volna lenni, ha nagy leszel?

színésznő. de anyukám azt mondta, azok akkor dolgoznak, amikor mások nem. úgyhogy úgy döntöttem, fodrász leszek inkább. és akire mérges vagyok, annak nem vágom majd le a haját. akkor még bosszúálló is akartam lenni, úgy tűnik. 

2. szerelem vagy barátság?

"tedd össze a két kezed" - amúgy meg inkább barátság, mert az maradandóbb. de ezt valószínűleg azért mondom ilyen könnyű szívvel, mert nem vagyok épp szerelmes.

3. a legfinomabb falatot az elején eszed meg vagy a végére hagyod?

kakaóscsigánál a végére hagyom. amúgy általában megeszem az elején. (aztán kikönyörgöm valakitől, aki a végére hagyta, hogy adjon.) 

4. miről szól a legemlékezetesebb álmod?

egyszer a tengerben autóztam. mármint a tengerparton. kicsit olyan volt, mint áradás elején a rakpart, amikor csak a kocsik kereke ér bele a vízbe, és fröcsköl mindenfelé, ahogy mész. ide-oda száguldoztunk páran, pedig akkor még nem is tudtam vezetni (kb. 10 lehettem), és fantasztikus volt így irányítani mindent. 

5. kedvenc videokliped?

mindig más, most épp mondjuk ez: 

 

6. mi az, amiben igazán hiszel?

igazán? a szeretet erejében. és abban, hogy egyénileg, alulról szervezve bármit el lehet érni. bár utóbbiban most épp inkább csak szeretnék nagyon hinni.

7. van olyan rokonod, aki egyben a jóbarátod is?

igen :)

8. hagyomány vagy innováció?

innováció nincs hagyomány nélkül, szóval hülye kérdés. mindkettő. ha mondjuk utóbbiról mint maradiságról beszélünk, akkor innováció. de ne beszéljünk úgy.

9. ha mindenképpen megbetegednél, de választhatnál, hogy milyen betegséget élj át, melyik lenne az?

erre nem merek válaszolni.

10. mi az, amit mindenképpen megszeretnél még tanulni életed során?

szeretni. és elfogadni mások szeretetét, nem értetlenül állni előtte.