problémáim az életben

1. a. "titokban" kimossa a ruháimat, pedig megkértem már, hogy ne tegye.
2. i. "titokban" kitakarítja a szobámat, pedig megkértem, hogy ne tegye.

és belátom, hogy ez így nem hangzik annyira vészesen. azt is belátom, hogy az emberiség történetében voltak/vannak/lesznek ennél nagyobb/súlyosabb/megoldhatatlanabb problémák is. de azt hiszem, 2016 többek között arról fog szólni (remélem), hogy megvédjem az énhatáraimat, és ne hagyjam, hogy mások döntsék el, mi a jó nekem. ne hagyjam rá magam mások ítéletére. 

///

idáig egy régi bejegyzés, piszkozatban van kb. január 11. óta. azóta már senki nem takarít és/vagy mos helyettem titokban. szóval most egy merő kosz a szobám (pláne, hogy két nyúl is itt él újabban, én meg újabban annyira nem), és nincsenek kimosva a ruháim. szerencsére most például visszakaptam e.től a tavaszi ruhákat, szóval ismét egy héttel tolódhat a mosás. énhatáraim repesnek a boldogságtól. "felnőttség" rulez!