19 nap karácsonyig #adventmásképp

elérkeztem decemberbe úgy, hogy ebben az évben alig írtam (ide is).

szóval úgy döntöttem, nem újévi fogadalmakat kezdek tenni már idén, hanem most 19 napig mindennap elkezdek valamit, amit december 24-ig csinálok. ma azt kezdem el, hogy mindennap írok. 24-re remélhetőleg összegyűlik tizenkilenc dolog, amit csinálnom kell. hestegmóka. 

kanada amúgy röviden: király! hosszabban: nagyon király! és egyelőre a hideg sem visel meg, ma például simán gyalogoltam egy órát a városban nullafokokban. gyanús, hogy a csillagospulcsim a titok nyitja. ami továbbra is kb. az egyetlen igazánmelegruhám, de igazán imádom. 

szóval még hosszabban: a belváros közepén lakunk, minden lényeges dolog (értsd: boltok, mozi, könyvtár<3, kávézók, a. munkahelye) max tízperces gyalogtávra van. imádjuk. egy társasház 18. emeletén van a lakás, ami azért szuper, mert a fél városra rálátni, ellenben egyelőre az erkélynek én még a közelébe is alig merek menni, mert félek, hogy kizuhanok. najó, egyszer már kinyitottam tökegyedül az erkélyajtót. aztán bezártam.

az is lehet, hogy tényleg ide fogok járni egyetemre, mert elfogadják a diplomámat. és mert másképp nehezen tudnék kinnmaradni. munkavállalói vízumot szinte lehetetlen szerezni, pláne az én szipiszuper jokerdiplomámmal, ugye... sok magyarszakost keresnek itt. se. 

szóval most ki kéne találni, mi érdekel. amivel pénzt is kereshetek. ami könnyű lesz, ugye, mert mindig is nagyon céltudatos voltam. tudom például, hogy holnap mit kezdek el 18 napig csinálni. csak még nem mondom meg, mert meglepi. eddig látom a jövőt. hestegmóka.