és 13... #adventmásképp #úristenténylegmindjártkarácsony

jó ez az adventezés, mert ma rájöttem, hogy tényleg hamarosan megint karácsony, évvége, eltelt egy év, tejóég! november 19-én, mielőtt eljöttem budapestről, valahogy jobban felfogtam, hogy amikor hazamegyek december 20-án, akkor már szinte tényleg nem lesz más hátra, mint ünnepelni. de ezt a nem lesz más hátra dolgot az ajándékok beszerzésére/elkészítésére nem vonatkoztattam...

szóval senki nem fog semmit kapni idén tőlem, asszem. és majd ráfogom a zerowaste életmódra. ez az új neve a lustaságnak, jeee. ittenre viszont beszereztük életem szerelmét az új mopot! bambusz a nyele és a feje újrahasznosított műanyag. szóval immár nemcsak a-val vagyok kedves, hanem a földdel is.

amikor ilyeneket látok, akkor pedig rájövök, hogy tényleg bármivel lehet foglalkozni, ami érdekel. bár azt nem igazán értem, hogy miért a tökéletes koncentrikus körökbe rendeződött alakzat az, amit a tudósok szerint a dobókockák "szeretnek", ellentétben az összevisszasággal. szerintem inkább a tudósok szeretnék a tökéletességet. bár lehet, hogy engem is meggyőzne, ahogy 25.000 kocka a kezeim alatt rendeződik formába.