jó lenne

- ha teliholdkor nem őrülne be a hormonháztartásom, mint valami elbaszott vérfarkasnak, és nem negatívkodnám végig a napot ennek hatására.
- ha a hóesésről elsőre az ugrana be, amikor kimentem a kertbe kiskoromban, és az égnek emelt fejjel, tátott szájjal toporogtam. vagy ha a többi hóesés-emlékemre is nettó boldogsággal és nem az elmúlás miatti keserűséggel tudnék gondolni.
- ha elmúlna a migrénem és kilátnék a szemeimen.
- ha hinnék benne, úgy igazán, hogy még egyszer az életben szerelmes tudok lenni. vagy hogy úgy egyáltalán, valaha az tudtam lenni.
- ha jobb ember lennék. vagy legalább azt hinném, hogy az vagyok. vagy ha az ismerőseim hinnék, hogy az vagyok. vagy én is azt hinném és az ismerőseim is. akár.
- ha a hiperszuper munkámban nem találnám meg, amiért szarul érezhetem magam. ha nem találnám meg bármiben azt, amiért szarul érezhetem magam.
- ha visszatérne a szabadságról a vidámoldalam.
- ha a bejegyzés címe nem "jó lenne", hanem csak simán "jó" lenne.

hát így. anyád, telihold, anyád, világ, anyád, tudatalattim.