kanada

vagy nem kanada, ez itt a kérdés.

hónapok óta ez, és a legszomorúbb valahogy az egészben nem a családomitthagyása, a barátaimitthagyása, hanem hogy bárkinek felvetettem a kiköltözés gondolatát, azonnal az volt a reakciója, hogy hátmiértnemennél?! mi itt a kérdés?! 

és pont ez a kérdés. eddig azt gondoltam, én egy olyan ember vagyok, aki magyarországot (vagy legalább a közvetlen környezetét) olyan hellyé teszi, ahonnan nem az a kérdés, miértnemennél, hanem hogy miértnemaradnál. és akkor éppen én megyek el? éppen én választom a külföldöt mint lehetőséget ahelyett, hogy kiteljesednék itt, ahogy tudok? nyilván attól, hogy én elmegyek, nem megy tönkre az ország, de valahogy mégis szomorú arra gondolni, hogy máshol nemcsak más, hanem jobb is. de lehet, hogy csak több origót kéne olvasnom és hinnem kéne az óriásplakátokban, és máris jobban aludnék és nem ilyen cikkeket olvasva érne a reggel. és tudom, hogy nem a ct-hiány miatt halt meg a kislány, de elég szomorú, hogy azért mentünk fel orvosokat az alól, hogy parasztok velünk, mert ha ők se lennének, tényleg mind meghalnánk. és csak egy picit túloztam.

#csőmagyarországkárért