nem is gondol

tam volna, hogy ennyien olvassák a blogom. j.j. is, például. szóval már legalább néhány ember, nem egy-kettő, hanem néhány. furcsa. frusztráló.

de a napok egyre szebbek most. helyükre kerülnek a dolgok, illeszkednek egymáshoz valahogy. például ma voltam egy tökéletes könyvbemutatón. beszélgettem ezzel-azzal. nyelvtörténet helyett többekközt t.t.ról. és találtam egy embert (vagy kettőt) az egyetemen, akikkel lehet nyünnyögni, ha édeskedvesmorcos tanárbácsik suhannak a folyosón.

sz. viszont nemjó pasi, hagyjam, szálljak le róla meg távolodjak el inkább, örüljek, hogy vége, ne bánjam. ezt mondta egy részeg lány. leszálltam, hagyom, el vagyok távolodva, amennyire kell és amennyire távol tudok lenni. és nem bánom, egyáltalán semmit nem bánok ezzel kapcsolatban.

ugye? most jókedvem van, ilyenkor sokkal nehezebb megítélni, őszinte vagyok-e (magammal). ezt itt már félórája fogalmazom kb. és mégmindig nem lett igaz. füstszagú vagyok.

egyik fejem kutya 
a másik ugat.