keveset

aludtam, ilyenkor egész nap olyan, mintha be lenne drogozva az ember - bár az nemtudom milyen. most megint köhögés van, vagy még mindig. pedig itt a tavasz, jupijé, szép zöld kabátban lehet járni, és nem szólnak rám, hogy megfázooool.

mértem lázat, hátha, de már nincs, alig kúszott fel 36,7-re, egészséges vagyok, ezek szerint. normális meg minden.

nem írok naplót, nem írok novellát, nem írok blogot. megnyomtam a ctrl+V-t, de semmi nincs a vágólapon, pedig ez volt: ha naplót akarok írni, előbb ki kell találnom az életemet. jó mondat, szerintem, ez az életkitalálósdi nehezen megy manapság.

a király beszéde tetszett, az utána folytatott beszélgetés, miszerint liberális propaganda, kevésbé. k.z. azt mondja, ő mindig ellenzék, mást mond, mint a többiek, hogy provokáljon. én mindig hamar lefáradok egy vitától, elzsibbadok, elmegy a kedvem és kiszállok, mielőtt beszállnék. kivéve, ha valakit védenem kell, akit szeretek. asszem.