funky

vagyok, állítólag, ezt mondták pár napja. én meg azóta is ott állok, és egyszerre örülök és csodálkozom. újra meg újra meglepődöm, milyennek látnak az emberek. pedig valószínűleg én sugárzom magamból a funky-ságot, csak annyira kifelé koncentrálódik, hogy befelé már nem jut belőle(m). 

befelé nem funky vagyok, de még csak nem is fun, hanem inkább szomor van mostanság. mert azt érzem, nemcsináloksemmit, nemvagyoksemmilyen ésatöbbi. erről persze minek írni, ezért sem került fel semmi ide sem egy hónapja. pedig - bár belülről úgy tűnt nekem - nem tétlenkedtem.

volt például ez a slames videó. meg pécs is volt, ahol második lettem, jupijé. (oké, a szövegem enyhén hatásvadász, de erről (is) szól ez a műfaj.) és volt az, hogy uram, maga egy hölgy. és volt sarokbancsókolózás. és volt megszámlálhatatlanul sok bulizás. 

most meg az van, hogy lejöttem a facebook-ról, mert ma (ismét, immár huszonharmadszor) megvilágosodtam, hogy időm nagy részét azért b.szom el és azért nem (azért sem) tudom rendszerezni az életemet, mert egész_álló_nap facebook-on lógok. valaki mindig jön csetelni, ami persze tökjó, és boldoggá tesz, hogy mindig "beszélgetek" valakivel, sokféle embert és életet megismerek ésatöbbi, (i-vel rájöttünk, hogy már több, mint harmincezer (30000!!!) sornyi facebook-beszélgetésünk van. egyszer, ha valamelyikünk híres lesz, és addigra visszamegyek facebook-ra, tuti kiadják, és egyből rájönnek, hogy a fél slaméletművem ezen beszélgetések alapján született...) szóval mindez szépésjó egy bizonyos szempontból, de másrészt meg rombol.

és igen, tudom, ezek egetrengető gondolatok, bizonyára még soha senki nem jött rá, hogy a facebook az időlopó és nem csináltak erről mémet, képet, satöbbit... én mindenesetre kiléptem. (és már most, egy nap után úgy érzem, min-den-ről lemaradok emiatt. programokról, vicces képekről, poénokról, levelekről, infókról, mittudoménmiről. és ezt a bejegyzést se fogja senki olvasni - mert ugye nem tudom posztolni. ördögikör.)

ami viszont tényleg funky, az ez a bejegyzés a férfiakról, főleg onnan, hogy "a férfiak okosak, talpraesettek, viccesek...". pontosan így van <3 most kb. ez a biztospont. férfiak rulez.