zs. kérdései

1. van igazi gyerekkori traumád?
röviden: nincs. igazinak azt veszem, ha mondjuk éheztem volna vagy molesztálnak/vernek/egyéb módon bántalmaznak, akár lelkileg. nekem csak olyanom van, amikor sírva állok az ablakban, mert a szüleim már megint elutaznak üzleti útra. vagy amikor hatévesen felszakadt a fülem. bár ez inkább a szüleimnek lehetett trauma.

2. mikortól számítod magad embernek, mármint öntudatra ébredt embernek?
kábé akkortól, amikor el kellett kezdenem gondolkodni, hogy milyen egyetemre menjek, szóval tizenhét. de ez erősen becsült adat.

3. gondolod, hogy a slames társasággal egész életedben jóban leszel?
nem, mindenkivel biztos nem, mert ez így nem fog szerintem megmaradni. túlságosan ittésmosthoz kötött. de ugyanez elmondható bármiről. egyelőre lelkes vagyok és szeretet van.

4. ki számít neked legjobban ebből a társaságból?
akivel legtöbbször kontaktban vagyok, az i., ez biztos. amúgy sokmindenki számít, sorolhatnék monogramokat, de (remélem) tudják. 

5. voltál bárkibe annyira szerelmes, hogy leéltél volna vele egy életet, vagy ez fel sem merült volna soha?
nem hiszem, hogy ez szerelem kérdése, én el tudom képzelni sokféle emberrel, hogy együtt éljek vele hosszútávon. de azt is el tudom képzelni, hogy senkivel sem élek együtt egyáltalán. ikrek vagyok és skizo, hogy basszammeg...

6. mi a leghosszabb távú célod?
meghalni :D amúgy meg gyereket szülni egyszer, miután lesz valaki, aki együtt akar velem élni meg én is vele annak ellenére, hogy ikrek vagyok és skizo és egyik percben mást akarok, mint a másikban.