még mindig

tart a jókedvszéria (a kisebb kilengésekkor sikeresen nem írtam ide, bár ez stratégiának kevés) - és most már töretlen is marad, legalábbis most úgy fest. vizsgaidőszak nem rombolhatja le, hacsak t.t. nagyon kegyetlen nem lesz, dehát miért lenne, érdeklődő leszek, nyílt tekintetű és mindent tudni fogok a kortárs irodalomról.

mindenem itt van. valahogy boldognak is lehet lenni egész hosszan. nem is boldogság ez, hanem csak jól vagyok és kész. valahol azt olvastam (biztos leegyszerűsítem és ezáltal persze félre is értem az egészet), hogy ha elmondás és nem tapasztalat alapján próbálod megérteni a világot, akkor rossz úton jársz. ezek szerint

nagyon rossz úton járok. szeretek meghallgatni másokat és azon keresztül nézni a dolgokat. csak ezt szeretem, végülis. én másokon keresztül és másokkal szeretek élni. azt hiszem. bár a szüleimen és a húgomon kívül mással még nem éltem együtt.

pedig szeretnék. és külföldön élni is. ésésés.